• 03-04-2014, 23:42:41
    #10
    oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda tuttuğum 13 günlük bir sitem var.Yazdığım her makale sıralamaya giriyor.Genellikle 1 veya 5. sayfalarda oluyor.Ancak ana kelimemde 10. sayfadayım.Hedefim 1. sayfa 1. sırada olmak.Aylık aranma hacmi çok yüksek ve domainimde key.

    Sitemin kategorisine benzer güzel kaliteli bir site buldum.Burdan ana kelimeme footer link almak istiyorum.Pr 3 alexa 30k larda.Sizce bir sıkıntı olurmu? Herhangi bir cezai işlem yermiyim acaba
    Hocam bi 1 ay daha bekle derim. Dikkat çekici, özgün ve uzun olarak içeriğini gir. Ve sabır göster. 1 ay sonra footer alman ki aynı sektördeki siteden alman çok yararlı olacaktır. Sabır ve ilgi çekici, orjinal şeyler güzel stratejiyle her zaman doğru yola ulaşacaktır. Link almadan doğal olarak bile 1 ay sonra iyi bir geri dönüş alacağına adım gibi eminim. Biraz daha beklemen çok yararına olacaktır. Sabreden derviş muradına ermiş...

    mka688 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteme 3 günlükken link almıştım ve düzenli bir kaç link daha aldım şuan 16. günü ve 1 sayfada sabitlendim
    Hocam tahminen 3-3.5 ay sonra sıralamanızı yazarsanız ileri ki süreçte bu işlere atılmak isteyen arkadaşlarımıza güzel örnek olursunuz. Ayrı bir başlık açarak belirtin ilk ay ne oldum şimdi ne oldum diye Sevgiler..
  • 03-04-2014, 23:49:46
    #11

    İyi hocam alış tarzı derken biraz açarmısınız?

    onur7060 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi 1 ay daha bekle derim. Dikkat çekici, özgün ve uzun olarak içeriğini gir. Ve sabır göster. 1 ay sonra footer alman ki aynı sektördeki siteden alman çok yararlı olacaktır. Sabır ve ilgi çekici, orjinal şeyler güzel stratejiyle her zaman doğru yola ulaşacaktır. Link almadan doğal olarak bile 1 ay sonra iyi bir geri dönüş alacağına adım gibi eminim. Biraz daha beklemen çok yararına olacaktır. Sabreden derviş muradına ermiş...



    Hocam tahminen 3-3.5 ay sonra sıralamanızı yazarsanız ileri ki süreçte bu işlere atılmak isteyen arkadaşlarımıza güzel örnek olursunuz. Ayrı bir başlık açarak belirtin ilk ay ne oldum şimdi ne oldum diye Sevgiler..
    Sanırım dediğiniz gibi footer için 1 ay daha beklemem gerekir riske girmek istemiyorum herşey iyi gidiyor
  • 03-04-2014, 23:55:02
    #12
    Ben domaini reglediğimde kendime ait 1-2 kaliteli siteden link veriyordum.Bayağı yararı oluyor.Daha 9 yıllık webmasterlik hayatımda 1 tane sitem filtreye girdi.Footer link almak yerine 1-2 kaliteli siteden tanıtım yazısı alman daha iyi olur diye düşünüyorum.
  • 04-04-2014, 00:02:32
    #13
    Bence acele etmeyin 13 günlük bir siteyi aynı sektörde otoriter bir sitenin link vermesi demek direk olarak ücretli olarak aldığınızın beyanıdır. Bence çok link almak istiyorsanız tanıtım yazısız satın alırsanız daha faydalı olacaktır.
  • 04-04-2014, 00:25:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben daha al madığım domaine bile link kasıyom. Benim gbii yapma enaz bir ay bekle
  • 04-04-2014, 01:57:59
    #15
    ben 4 yıllık siteme bile footer almaya korkarken, sen yeni açılmış siteden bahsediyorsun.. cesaretine hayran kaldım
  • 04-04-2014, 10:11:39
    #16
    Özetle : Alma kardeşim içeriklerini gir sosyal medya hesaplarını aktif tut beğenenin paylaşanın bol olsun üç ay bekle
  • 05-04-2014, 15:31:03
    #17
    benimde yeni bir forumum var 10 gunluk.
    footer link mi yoksa footer logo banner mi? hangisi daha iyi gelir?
  • 06-04-2014, 09:43:36
    #18
    Sitenin hiti cok fazla degilse, reklamlarida ucuz olur. 468x60 banner reklam ver.