İyi hocam alış tarzı derken biraz açarmısınız?

onur7060 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bi 1 ay daha bekle derim. Dikkat çekici, özgün ve uzun olarak içeriğini gir. Ve sabır göster. 1 ay sonra footer alman ki aynı sektördeki siteden alman çok yararlı olacaktır. Sabır ve ilgi çekici, orjinal şeyler güzel stratejiyle her zaman doğru yola ulaşacaktır. Link almadan doğal olarak bile 1 ay sonra iyi bir geri dönüş alacağına adım gibi eminim. Biraz daha beklemen çok yararına olacaktır. Sabreden derviş muradına ermiş...



Hocam tahminen 3-3.5 ay sonra sıralamanızı yazarsanız ileri ki süreçte bu işlere atılmak isteyen arkadaşlarımıza güzel örnek olursunuz. Ayrı bir başlık açarak belirtin ilk ay ne oldum şimdi ne oldum diye Sevgiler..
Sanırım dediğiniz gibi footer için 1 ay daha beklemem gerekir riske girmek istemiyorum herşey iyi gidiyor