Ben domaini reglediğimde kendime ait 1-2 kaliteli siteden link veriyordum.Bayağı yararı oluyor.Daha 9 yıllık webmasterlik hayatımda 1 tane sitem filtreye girdi.Footer link almak yerine 1-2 kaliteli siteden tanıtım yazısı alman daha iyi olur diye düşünüyorum.