• 21-03-2014, 01:29:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    - Türkiye'deki twitter takipçisi satan, rt yapan girişimciler vardı. Ne yazıkki arkadaşlar bir gecede iflas ettiler.

    - Google'ın da yarın birgün ne olacağı belli değil, adsenseye güveniyoruz ama ipin ucu onların elinde.

    - Aynı sekilde youtube ve facebook dalgası da gelebilir.

    Bi işte ilerlemek için illa o işin patronu mu olmak gerekiyor ? Yoksa bu şekilde birilerine bağlı mı kalmak ?

    Kazığımızı nasıl sağlamlaştırabiliriz ?

    Youtube dalgası gelebilir dedik, ve o da geldi geçmiş olsun
  • 21-03-2014, 01:30:34
    #2
    Yurtdışı Şubesi yazıyor, yabancılara Ingilizce projeler/siteler yaparak para kazanmayı deneseniz?
  • 21-03-2014, 01:31:48
    #3
    Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı Şubesi yazıyor, yabancılara Ingilizce projeler/siteler yaparak para kazanmayı deneseniz?
    Yurtdışında degilim hocam, ama öneriniz yine birilerine baglı kalmaktan geçiyor sanırsam :S
  • 21-03-2014, 01:38:22
    #4
    Başlığı görünce kazık yemek istiyosunuz sandım yalnız değilimdir inşallah
  • 21-03-2014, 01:38:45
    #5
    Yarınımızın garantisi yok hocam, her zaman B planınızı kurarak işler yaparsanız bir nebze kendinizi sağlamlarsınız.
  • 21-03-2014, 01:39:00
    #6
    2 kolda aktif olmak gerekir
    web taban haricinde
    normal hayatımızda da aktif birşeyler ile uğraşmanın zamanı geldi artık...
  • 21-03-2014, 01:39:21
    #7
    Başkalarına bağlı kalmak derken ne demek istediğinizi çok anlamadım sanırım. Ne demek istediniz?

    Bir reklam ağına falan katılmayı kastediyorsanız, forumdaki birçok arkadaş gibi sitenizin vb. reklam alanları tek tek manuel olarak satsanız?
  • 21-03-2014, 01:47:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ah ulan ah şu halimize bak! Binlerce ajansı mahvettiler. Bu yapılam hareket ile ajansları zor duruma soktu işssizlik yine artacaktır. Aileme "artık para bilişimde" dedim ama artık demicem daha doğrusu diyemicem. Bakalım Twitter dan açıklama gelecek mi?
  • 21-03-2014, 01:55:07
    #9
    Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkalarına bağlı kalmak derken ne demek istediğinizi çok anlamadım sanırım. Ne demek istediniz?

    Bir reklam ağına falan katılmayı kastediyorsanız, forumdaki birçok arkadaş gibi sitenizin vb. reklam alanları tek tek manuel olarak satsanız?
    Hocam anladım fakat burada da azda olsa bir bağlı kalma var, misal biz nasıl google'a muhtacız, google'sız yapamıyoruz ? google'ın sahibi mesela uç örnek oldu ama sülalesi rahat adamın. Adama sen ben bağlı kalmazsak baskaları illa baglı kalıyor. Bugun Türkiyedeki sitelerden reklamlarımı cekiyorum dese bişey diyemeyiz (gerçi bunuda yapamaz ama ) yani iplerin elimizde olması lazım.

    En iyisi sanırsam devlette memur olarak çalışmak, sözleşmemi yaparım her ayın başında maaşım hesabımda olur. ama sisteme her türlü bağlı kalıyoz yine

    anladım mark zuchberg, Jack Dorsey, larry page, bill gates gibi şanslı veletler olarak dogmadıysak, sisteme baglı kalmak zorundayız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:55:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:50:48 --

    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ulan ah şu halimize bak! Binlerce ajansı mahvettiler. Bu yapılam hareket ile ajansları zor duruma soktu işssizlik yine artacaktır. Aileme "artık para bilişimde" dedim ama artık demicem daha doğrusu diyemicem. Bakalım Twitter dan açıklama gelecek mi?
    Hocam bilişimden umudunuzu kesmeyin, adınıza üzüldüm, twitterla alakalı bir iş mi yapıyordunuz ?