- Türkiye'deki twitter takipçisi satan, rt yapan girişimciler vardı. Ne yazıkki arkadaşlar bir gecede iflas ettiler.

- Google'ın da yarın birgün ne olacağı belli değil, adsenseye güveniyoruz ama ipin ucu onların elinde.

- Aynı sekilde youtube ve facebook dalgası da gelebilir.

Bi işte ilerlemek için illa o işin patronu mu olmak gerekiyor ? Yoksa bu şekilde birilerine bağlı mı kalmak ?

Kazığımızı nasıl sağlamlaştırabiliriz ?

Youtube dalgası gelebilir dedik, ve o da geldi geçmiş olsun