- Türkiye'deki twitter takipçisi satan, rt yapan girişimciler vardı. Ne yazıkki arkadaşlar bir gecede iflas ettiler.
- Google'ın da yarın birgün ne olacağı belli değil, adsenseye güveniyoruz ama ipin ucu onların elinde.
- Aynı sekilde youtube ve facebook dalgası da gelebilir.
Bi işte ilerlemek için illa o işin patronu mu olmak gerekiyor ? Yoksa bu şekilde birilerine bağlı mı kalmak ?
Kazığımızı nasıl sağlamlaştırabiliriz ?
Youtube dalgası gelebilir dedik, ve o da geldi geçmiş olsun