• 22-03-2014, 17:05:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık şu yola nasıl devam edeceğiz?

    bir illegal yollar

    diğer legal yollar


    adamlar işi çözmüşler 1 ayda 100 k a-dult siteyi yapıp haftalık 1-2 k parayı kaldırıp sermaye yapıyorlar sonra arkadaşlık sitesi kurup veya cinsel ürün satıp yine win to win yapıyorlar buda bi seçenek.Bu tip bir adam biliyorum en son yaptığı işle emekli olucam ben dedi gezip duruyor şimdi

    ikincisi legal yatırımlar ama bu sefer ayı yogi güncellemesi oluyor şahlanan siteyi sucukluk ete çeviriyor google verilen o kadar ödeme sözüyle kalıyoruz sürkülasyon olmuyor forumda "1 liraya getiren ürünü 1,10 a satıp" kar ettiğimizi sanıyoruz.Yıllardan beri şu işin içindeyim böyle daraldığımı bilmiyorum cezaevindeki tek kişilik hücrede bile tek ışık var bu zaman da böyle bir ışık yok.Ufak tefek sermayemiz olmasa açız kısaca tek tük çeviriyoruz.Bütün problem ekonomiden kaynaklanıyor üretime dayalı bir ekonomimiz olsa dün dünyaya ürün satma potansiyelimiz olsa herkes ekmek yer.Ama hizmet sektörü çok büyüyor.Her taraf cafe olmuş kimse üretmiyor.Sonucunda türkiyede herkes birbirine hizmet ediyor.İnş şu keşmekeş den kurtuluruz
    aynen katılıyorum özellikle Türkiyede son 5 yılda cafe vs hizmet sektörü çok fazla büyüdü böylece üretim azalıyor bir birbirimize bakıyoruz hepimiz zaten o cafelere gelen mallarda hep yurt dışından nasıl olcak bu devran nasıl dönecek
    ilginç birazcık almanlar gibi olabilsek üretimde keşke
  • 22-03-2014, 18:00:05
    #20
    Ya Arkadaşlar biz bitmişiz de haberimiz yok
  • 22-03-2014, 18:12:15
    #21
    Anton Çehov bir doktordu. Aynı zamanda yazarlık yapıyordu. Bir gün arkadaşına yazdığı mektupta şöyle diyordu: "Tıp, nikâhlı karım benim, edebiyat ise metresim. Birine kızarsam, geceyi öbürüyle geçiriyorum. Bu davranışımı belki biraz uygunsuz bulabilirsin, ama en azından sıkıcı değil. Hem zaten, benim bu ikiyüzlülüğümden ikisinin de bir şey kaybettiği yok!"

    İnternet sizin metresiniz, bilirsiniz sadakat bekleyemezsiniz
  • 22-03-2014, 18:18:33
    #22
    Hangi alan populerlesiyorsa o alana yatirim yapin.
    Eskiden forumlar vardi, artik tutmasi cok zor.
    Sonra blog'lar.
    Ardindan twitter,
    Youtube,
    Mobil uygulama...
  • 22-03-2014, 19:06:00
    #23
    bence webte bu tür kazançların bi garantisi yok ama alternatifi çok
  • 22-03-2014, 19:23:01
    #24
    internetin gercek dunyaya tek ve en onemli farki global olmasi. Dunya acilan kapiniz elinizdeyken, sizi lokal olarak kimse tutamaz. dunyadaki 206* ulkeden sadece 1 tanesi turkiye. 1 tanesi size celme takiyorsa 205tanesini degerlendirin.
  • 22-03-2014, 23:08:07
    #25
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Türkiye'deki twitter takipçisi satan, rt yapan girişimciler vardı. Ne yazıkki arkadaşlar bir gecede iflas ettiler.

    - Google'ın da yarın birgün ne olacağı belli değil, adsenseye güveniyoruz ama ipin ucu onların elinde.

    - Aynı sekilde youtube ve facebook dalgası da gelebilir.

    Bi işte ilerlemek için illa o işin patronu mu olmak gerekiyor ? Yoksa bu şekilde birilerine bağlı mı kalmak ?

    Kazığımızı nasıl sağlamlaştırabiliriz ?
    Kazığı sağlamlaştırmak için, patron olmak değil üretmek gerekiyor tabii ki.

    Örneğin, bir yazılım dilini öğrenin. Biliyorsanızda bunların üstüne düşün. Android vb. alternatifleri deneyin ama üretin. Söylediklerinizin hepsi aracı olmak demek. Kızmaya hakkımız yok.

    Normal bir işte çalıştığınızı düşünün, atıyorum bir tur şirketinde. İşyeri sahibi "çıkarıldınız" dediğinde yine işsizsiniz. Gel gelelim turları kendiniz organize ediyor olsaydınız, işiniz garanti diyebiliriz düz mantıkla. Fark patron - çalışan olmak değil, üreten - sıradan olmak.

    Şu an yaşanan durum (Twitter), her yerde her zaman karşımıza çıkabilecek bir risk. Farz-ı misal, devir e-ticaret devri, sizinde e-ticaret siteniz var, güzelde kazanıyorsunuz, kendi işinizin patronusunuz ama bir gün ürün tedarikçisine ulaşamaz oldunuz. Olmayacağının garantisi mi var? O yüzden aracı olmayacaksınız, üreten olacaksınız.

    Böylelikle siz başkasına değil, başkası size bağlı olacak.

    İnanın, daha sağlam kazık yok.

    Bana da özeleştiri oldu
  • 22-03-2014, 23:43:28
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazığı sağlamlaştırmak için, patron olmak değil üretmek gerekiyor tabii ki.

    Örneğin, bir yazılım dilini öğrenin. Biliyorsanızda bunların üstüne düşün. Android vb. alternatifleri deneyin ama üretin. Söylediklerinizin hepsi aracı olmak demek. Kızmaya hakkımız yok.

    Normal bir işte çalıştığınızı düşünün, atıyorum bir tur şirketinde. İşyeri sahibi "çıkarıldınız" dediğinde yine işsizsiniz. Gel gelelim turları kendiniz organize ediyor olsaydınız, işiniz garanti diyebiliriz düz mantıkla. Fark patron - çalışan olmak değil, üreten - sıradan olmak.

    Şu an yaşanan durum (Twitter), her yerde her zaman karşımıza çıkabilecek bir risk. Farz-ı misal, devir e-ticaret devri, sizinde e-ticaret siteniz var, güzelde kazanıyorsunuz, kendi işinizin patronusunuz ama bir gün ürün tedarikçisine ulaşamaz oldunuz. Olmayacağının garantisi mi var? O yüzden aracı olmayacaksınız, üreten olacaksınız.

    Böylelikle siz başkasına değil, başkası size bağlı olacak.

    İnanın, daha sağlam kazık yok.

    Bana da özeleştiri oldu
    Eyv. hocam durumu özetleyen bir yazı oldu bu aslında.
  • 23-03-2014, 01:08:03
    #27
    Kaç senedir bu işlerle ugraşıyorum ne kendimi fazla kaptırırım nede çok fazla bel baglarım bu işlere. Kısacası ek iş olarak bakacaksın nette yapılan işlere tek bi iş olarak bakarsan aç kalırsın en ufak bi hatanda veya olabilecek kötü şeylerde. Diyecegim şu ki normal hayatınızda sigortalı bir işiniz olsun el altında.