Anton Çehov bir doktordu. Aynı zamanda yazarlık yapıyordu. Bir gün arkadaşına yazdığı mektupta şöyle diyordu: "
Tıp, nikâhlı karım benim, edebiyat ise metresim. Birine kızarsam, geceyi öbürüyle geçiriyorum. Bu davranışımı belki biraz uygunsuz bulabilirsin, ama en azından sıkıcı değil. Hem zaten, benim bu ikiyüzlülüğümden ikisinin de bir şey kaybettiği yok!"
İnternet sizin metresiniz, bilirsiniz sadakat bekleyemezsiniz