Arkadaşlar merhaba,
Şu anda bir site açtım, ama sitenin düzenlenmesi vs. 1-2 hafta sürecek. Bu süre zarfında elbet Google siteyi indeksleyecek. Benim merak ettiğim şu: Bu test aşamasında site indekslense ve sonradan biz siteye düzenli içerik eklemeye başlayınca SEO açısından aramalarda üst sıralarda görünmesi açısından bir sıkıntı oluşturur mu? Demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.
Şöyle yapsam zararı olur mu?
7
●366
- 13-01-2014, 17:12:19Test aşamasındaki sitenin indekslenmesi faydanıza olur örneğin kategorilerinizi hazırlarsınız indekslenir diğer türlü saçma sapan deneme konular falan açarsanız(deneme amaçlı) size artısı olmaz.Bunun yanında eksiside olmaz.Siz yeterki sonradan kaliteli içerik girip emek verin.Geri kalan kısmı önemsiz bence.Iltegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2014, 17:23:41Daha içerik girilmemiş ve farklı optimizasyonlar uygulanmamış site neden spam olarak algılansın.Iltegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğmamış çocuğa don biçmek gibi birşey bu
- 13-01-2014, 20:24:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Iltegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerhangi bir sorun olmaz hocam Yapim Asamasinda gibi bir index kullanabilirsiniz.Iltegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle