Arkadaşlar merhaba,
Şu anda bir site açtım, ama sitenin düzenlenmesi vs. 1-2 hafta sürecek. Bu süre zarfında elbet Google siteyi indeksleyecek. Benim merak ettiğim şu: Bu test aşamasında site indekslense ve sonradan biz siteye düzenli içerik eklemeye başlayınca SEO açısından aramalarda üst sıralarda görünmesi açısından bir sıkıntı oluşturur mu? Demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.