Iltegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,
Şu anda bir site açtım, ama sitenin düzenlenmesi vs. 1-2 hafta sürecek. Bu süre zarfında elbet Google siteyi indeksleyecek. Benim merak ettiğim şu: Bu test aşamasında site indekslense ve sonradan biz siteye düzenli içerik eklemeye başlayınca SEO açısından aramalarda üst sıralarda görünmesi açısından bir sıkıntı oluşturur mu? Demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.
Test aşamasındaki sitenin indekslenmesi faydanıza olur örneğin kategorilerinizi hazırlarsınız indekslenir diğer türlü saçma sapan deneme konular falan açarsanız(deneme amaçlı) size artısı olmaz.Bunun yanında eksiside olmaz.Siz yeterki sonradan kaliteli içerik girip emek verin.Geri kalan kısmı önemsiz bence.