Arkadaşlar merhaba,
Şu anda bir site açtım, ama sitenin düzenlenmesi vs. 1-2 hafta sürecek. Bu süre zarfında elbet Google siteyi indeksleyecek. Benim merak ettiğim şu: Bu test aşamasında site indekslense ve sonradan biz siteye düzenli içerik eklemeye başlayınca SEO açısından aramalarda üst sıralarda görünmesi açısından bir sıkıntı oluşturur mu? Demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.
Anlıyorum, haklısınız

Peki site birkaç hafta böyle kalırsa ne olur? Yine bir şey değişmez değil mi?
Herhangi bir sorun olmaz hocam Yapim Asamasinda gibi bir index kullanabilirsiniz.