• 25-03-2014, 23:21:51
    Hocam gözünüzü seveyim 1 dk mı dolaşıyorum pc yi açık bırakıp gidiyorum ben başka odaya 1 dk mı sayılıyor bu yani ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:32 --

    başlangıc 23.20 ip: 195.214.***.***
  • 26-03-2014, 00:02:40
    onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gözünüzü seveyim 1 dk mı dolaşıyorum pc yi açık bırakıp gidiyorum ben başka odaya 1 dk mı sayılıyor bu yani ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:32 --

    başlangıc 23.20 ip: 195.214.***.***


    İtiraz etmeden önce hatta gruba katılmadan önce kuralları iyice okusan bu duruma düşmezsin. Bak bakalım ne yazmışız:

    Arkadaşlar niteliksiz gezinti yapan arkadaşlar var. 3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. Ayrıca gezintileriniz maksimum 4 dakika olarak görünüyor. Bu şekilde devam eden arkadaşların gezintilerini saymayarak bekleme grubuna alacağım. Lütfen maksimum 3 dakikada bir farklı alt sayfa geziniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 26-03-2014 mesaj 00:02:40 -->-> Daha önceki 25-03-2014 mesaj 23:25:27 --

    onur33 adlı arkadaş telafi gezintisini bu sefer 8 dk yapmış ve kuralları karşılamadığı için gruptan çıkarılmıştır. Ayrıca bundan sonra gezinti bitiş süresini yazmayan arkadaşlarda beklemeye alınacaktır
  • 26-03-2014, 06:25:37
    5.54-6.25
    arası gezildi

    xx.xx6.195.75
  • 26-03-2014, 11:00:43
    Gezinti Başlama : 10:39
    Gezinti Bitişi : 11.00
    İp Adresi : 95.9.20*.*
    Tüm siteler düzenli olarak gezilmiştir.
  • 26-03-2014, 12:23:03
    88.233.xxx.xxx
    gezinti başladı
    11.52

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:23:03 -->-> Daha önceki mesaj 11:53:23 --

    gezinti bitti
    12.22
  • 26-03-2014, 17:34:44
    cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz etmeden önce hatta gruba katılmadan önce kuralları iyice okusan bu duruma düşmezsin. Bak bakalım ne yazmışız:

    Arkadaşlar niteliksiz gezinti yapan arkadaşlar var. 3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. Ayrıca gezintileriniz maksimum 4 dakika olarak görünüyor. Bu şekilde devam eden arkadaşların gezintilerini saymayarak bekleme grubuna alacağım. Lütfen maksimum 3 dakikada bir farklı alt sayfa geziniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 26-03-2014 mesaj 00:02:40 -->-> Daha önceki 25-03-2014 mesaj 23:25:27 --

    onur33 adlı arkadaş telafi gezintisini bu sefer 8 dk yapmış ve kuralları karşılamadığı için gruptan çıkarılmıştır. Ayrıca bundan sonra gezinti bitiş süresini yazmayan arkadaşlarda beklemeye alınacaktır
    Açıklamaların düzgün mü ''3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. '' hadi 3 dakika 5 alt sayfa geçmeyi anladım devamında ne anlatmaya calısıyon ? normalde ben tanımadıgım ınsanlarla senli benli konusmam fakat üslübundan dolayı yazıyorum böyle ben sayfaları acık bırakıyorum 8 dakıka falan da dolasmıyorum dıger arkadaslar neden bır sey demıyor sadece onların bu arkadasın sitesini gezmiyorum digerlerinde gözükmüyor mu ip ? grup başkanısın diye bu üslubu kullanman hiç hoş değil
  • 26-03-2014, 18:19:27
    88.236.xxx.x3
    17:48 - 18:18
  • 26-03-2014, 19:31:30
    onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamaların düzgün mü ''3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. '' hadi 3 dakika 5 alt sayfa geçmeyi anladım devamında ne anlatmaya calısıyon ? normalde ben tanımadıgım ınsanlarla senli benli konusmam fakat üslübundan dolayı yazıyorum böyle ben sayfaları acık bırakıyorum 8 dakıka falan da dolasmıyorum dıger arkadaslar neden bır sey demıyor sadece onların bu arkadasın sitesini gezmiyorum digerlerinde gözükmüyor mu ip ? grup başkanısın diye bu üslubu kullanman hiç hoş değil
    Açık bırakıp 8dakika dolaşmadan durmanız zaten istenmeyen bir durum.Her 2dkda 3dkda bir sitenin alt sayfalarına girmeniz lazımki gezintinizin faydası olsun açık bırakıp gitmek en kolayı öyle bir isteğimiz olsaydı zaten gezintileri 15dk değil 3saat yapardık bi sekmede açık dururdu siteler ama onun bi faydası yok bize.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:30 -->-> Daha önceki mesaj 19:06:20 --

    Gezinti Başlama : 19:10
    Gezinti Bitişi : 19:30
    İp Adresi : 88.224.**.**
  • 26-03-2014, 20:24:22
    başlangıç 19:54
    bitiş 20:22
    ip: 95.70.2xx.xxx