onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklamaların düzgün mü ''3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. '' hadi 3 dakika 5 alt sayfa geçmeyi anladım devamında ne anlatmaya calısıyon ? normalde ben tanımadıgım ınsanlarla senli benli konusmam fakat üslübundan dolayı yazıyorum böyle ben sayfaları acık bırakıyorum 8 dakıka falan da dolasmıyorum dıger arkadaslar neden bır sey demıyor sadece onların bu arkadasın sitesini gezmiyorum digerlerinde gözükmüyor mu ip ? grup başkanısın diye bu üslubu kullanman hiç hoş değil
Açık bırakıp 8dakika dolaşmadan durmanız zaten istenmeyen bir durum.Her 2dkda 3dkda bir sitenin alt sayfalarına girmeniz lazımki gezintinizin faydası olsun açık bırakıp gitmek en kolayı öyle bir isteğimiz olsaydı zaten gezintileri 15dk değil 3saat yapardık bi sekmede açık dururdu siteler ama onun bi faydası yok bize.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:30 -->-> Daha önceki mesaj 19:06:20 --

Gezinti Başlama : 19:10
Gezinti Bitişi : 19:30
İp Adresi : 88.224.**.**