cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz etmeden önce hatta gruba katılmadan önce kuralları iyice okusan bu duruma düşmezsin. Bak bakalım ne yazmışız:

Arkadaşlar niteliksiz gezinti yapan arkadaşlar var. 3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. Ayrıca gezintileriniz maksimum 4 dakika olarak görünüyor. Bu şekilde devam eden arkadaşların gezintilerini saymayarak bekleme grubuna alacağım. Lütfen maksimum 3 dakikada bir farklı alt sayfa geziniz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 26-03-2014 mesaj 00:02:40 -->-> Daha önceki 25-03-2014 mesaj 23:25:27 --

onur33 adlı arkadaş telafi gezintisini bu sefer 8 dk yapmış ve kuralları karşılamadığı için gruptan çıkarılmıştır. Ayrıca bundan sonra gezinti bitiş süresini yazmayan arkadaşlarda beklemeye alınacaktır
Açıklamaların düzgün mü ''3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. '' hadi 3 dakika 5 alt sayfa geçmeyi anladım devamında ne anlatmaya calısıyon ? normalde ben tanımadıgım ınsanlarla senli benli konusmam fakat üslübundan dolayı yazıyorum böyle ben sayfaları acık bırakıyorum 8 dakıka falan da dolasmıyorum dıger arkadaslar neden bır sey demıyor sadece onların bu arkadasın sitesini gezmiyorum digerlerinde gözükmüyor mu ip ? grup başkanısın diye bu üslubu kullanman hiç hoş değil