Hocam gözünüzü seveyim 1 dk mı dolaşıyorum pc yi açık bırakıp gidiyorum ben başka odaya 1 dk mı sayılıyor bu yani ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:32 --
başlangıc 23.20 ip: 195.214.***.***
İtiraz etmeden önce hatta gruba katılmadan önce kuralları iyice okusan bu duruma düşmezsin. Bak bakalım ne yazmışız:
Arkadaşlar niteliksiz gezinti yapan arkadaşlar var. 3 dakika 5 alt sayfa gezip daha sonra siteleri 15 dakika boyunca gezince verim alamayız. Ayrıca gezintileriniz maksimum 4 dakika olarak görünüyor. Bu şekilde devam eden arkadaşların gezintilerini saymayarak bekleme grubuna alacağım. Lütfen maksimum 3 dakikada bir farklı alt sayfa geziniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 26-03-2014 mesaj 00:02:40 -->-> Daha önceki 25-03-2014 mesaj 23:25:27 --
onur33 adlı arkadaş telafi gezintisini bu sefer 8 dk yapmış ve kuralları karşılamadığı için gruptan çıkarılmıştır. Ayrıca bundan sonra gezinti bitiş süresini yazmayan arkadaşlarda beklemeye alınacaktır