Blogger 8 senelik sitelerimi bir çırpıda sildi. Daha önce Telif hakkı nedeni ile bildirimde bulunmuş ve taslak durumuna almıştı konularımı bende o konuları silmiştim herhangi bir sıkıntı olmamıştı. Ama dün gece 3.23 te hesabımı askıya almış ve bütün sitelerim maalesef gitti. Bütün adsense gelirlerimi buradan sağlıyordum ve şu anda çok kötü durumdayın bunun geri dönüşü var mıdır? Daha önce yaşayan bu durumdan kurtulan var mıdır? LÜTFEN YARDIM EDİN.
Blogger gönderdiği son mail;
Merhaba, Yönettiğiniz bir blog'la ilgili başka bir şikayet daha aldığımızı bildiririz. Hesabınızın incelenmesinin ardından Hizmet Şartları'nı (http://www.blogger.com/go/terms) müteakip kereler ihlal ettiğiniz anlaşıldı. Bu ihlallerle ilgili olarak size çeşitli uyarılarda bulunduğumuzu ve tekrarlayan hak ihlallerine ilişkin politikamızı hatırlattığımızı dikkate alarak, Blogger hizmetinizi devre dışı bırakmak mecburiyetinde kaldık. Anlayışınız için teşekkür ederiz. -Blogger Ekibi
Acil Yardım Blogger Hesabım
12
●967
- 23-11-2013, 13:41:53kimseye sitelerini pm falan atma. kimseyede söyleme. indexlerinden bakarak yeni site açıp, siteni baştan yap. sen yapmazsan başkaları yapar acele t
- 23-11-2013, 13:44:06tamamda aynı ismi alıp yeni site açılamaz ki nasıl aynı sıralama alınabilir ki?clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ sizin dediğiniz özel alan adları için geçerli. eğer özel alan adını kullanmış olsaydım dediğiniz doğru. aynı blogger ismi ile kimse site açamaz..
Bu arada biraz geç oldu uyarın UbocekU isimli arkadaşa söyledim iki sitemin ismini umarım dediğin şekilde bişey yapmaz! - 23-11-2013, 15:14:24hocam geçmiş olsun. Fazla umutlanmanızı istemem. Yazın aynı şekilde ciddi derecede gelir bırakan hesabım kapandı. içindeki tüm sitelerim gitmişti. Yeni bir hesap açıp yeni siteler açmaya başlayın derim. Eğer bloglar .com'sa wordpress yapıp aynı uzantılarla hit alabilirsiniz. blogspot'sa boşuna uğraşmayın. Bu tip hesap kapanması nadir oluyor. ondan açılmasıda imkansıza yakın.
- 23-11-2013, 15:18:20Teşekkürler bilgilendirme için .com maalesef değildi ve uzun süredir ciddi gelirler kazandım bu sitelerden. Hayırlısı demekten başka birşey gelmiyor elden.musicmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2013, 15:27:11sitelerin hiç yedegini almadınız mı? export yapabilirdiniz? başka bir isme kurabilirsin..birde lütfen webmaster tools kullanın bu tür durumlarda..siteyi başka bir bloggera hatırladığım kadarıyla taşıyabilirsin..aynı şekilde..bir bakabilirmisin webmaster tools a sana zahmet..oznugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2013, 16:05:25Hocam yedek alma gereği duymadım dediğim gibi siteler özel alan adı değil asasda.blogspot.com şeklindeydi. webmastertools da siteler mevcut ama dediğiniz taşıma durumu nasıldır bilemiyorum... Eğer tam olarak biliyorsanız açıklarsanız sevinirim bende bu arada webmastertools a bakayım.setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:42 --
Webmastertoolstan başka bloggera yöneticilik verdim diğerlerini iptal ettim ama yok site gözükmüyor maalesef bundan kurtuluş yok sanırım.