oznugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamda aynı ismi alıp yeni site açılamaz ki nasıl aynı sıralama alınabilir ki?

+ sizin dediğiniz özel alan adları için geçerli. eğer özel alan adını kullanmış olsaydım dediğiniz doğru. aynı blogger ismi ile kimse site açamaz..

Bu arada biraz geç oldu uyarın UbocekU isimli arkadaşa söyledim iki sitemin ismini umarım dediğin şekilde bişey yapmaz!
sitelerin hiç yedegini almadınız mı? export yapabilirdiniz? başka bir isme kurabilirsin..birde lütfen webmaster tools kullanın bu tür durumlarda..siteyi başka bir bloggera hatırladığım kadarıyla taşıyabilirsin..aynı şekilde..bir bakabilirmisin webmaster tools a sana zahmet..