setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerin hiç yedegini almadınız mı? export yapabilirdiniz? başka bir isme kurabilirsin..birde lütfen webmaster tools kullanın bu tür durumlarda..siteyi başka bir bloggera hatırladığım kadarıyla taşıyabilirsin..aynı şekilde..bir bakabilirmisin webmaster tools a sana zahmet..
Hocam yedek alma gereği duymadım dediğim gibi siteler özel alan adı değil asasda.blogspot.com şeklindeydi. webmastertools da siteler mevcut ama dediğiniz taşıma durumu nasıldır bilemiyorum... Eğer tam olarak biliyorsanız açıklarsanız sevinirim bende bu arada webmastertools a bakayım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:42 --

Webmastertoolstan başka bloggera yöneticilik verdim diğerlerini iptal ettim ama yok site gözükmüyor maalesef bundan kurtuluş yok sanırım.