Blogger 8 senelik sitelerimi bir çırpıda sildi. Daha önce Telif hakkı nedeni ile bildirimde bulunmuş ve taslak durumuna almıştı konularımı bende o konuları silmiştim herhangi bir sıkıntı olmamıştı. Ama dün gece 3.23 te hesabımı askıya almış ve bütün sitelerim maalesef gitti. Bütün adsense gelirlerimi buradan sağlıyordum ve şu anda çok kötü durumdayın bunun geri dönüşü var mıdır? Daha önce yaşayan bu durumdan kurtulan var mıdır? LÜTFEN YARDIM EDİN.

Blogger gönderdiği son mail;

Merhaba, Yönettiğiniz bir blog'la ilgili başka bir şikayet daha aldığımızı bildiririz. Hesabınızın incelenmesinin ardından Hizmet Şartları'nı (http://www.blogger.com/go/terms) müteakip kereler ihlal ettiğiniz anlaşıldı. Bu ihlallerle ilgili olarak size çeşitli uyarılarda bulunduğumuzu ve tekrarlayan hak ihlallerine ilişkin politikamızı hatırlattığımızı dikkate alarak, Blogger hizmetinizi devre dışı bırakmak mecburiyetinde kaldık. Anlayışınız için teşekkür ederiz. -Blogger Ekibi