• 24-11-2013, 13:01:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    iorka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, bu şekilde reklam verildiğinde bir sıkıntı çıkarıyor mu Facebook?

    Bir süre önce 0.01 ile reklam vermiştim kredi kartı ile, ilk reklamda sorun çıkarmadı ikinci reklam bir iki gün devam etti ve sonrasında hesabınızda çok sayıda hareket gözlendi diyerek reklam hesabımı kapattılar, geri bildirim ile kimlik vs. gönderdim ancak açıkçası sahtekar diyor bana hesabınız açılmayacak diye dönüş yaptılar sonrasında tekrar yazdığımda da bir yanıt vermediler...

    Yani çok düşük bir ücret ile verdiğimiz için böyle bir şey yapıldı diye aklıma geliyor başka bir sebep göremedim...
    Bu yöntem ile 0.01 cent ile reklam veriyorlar. Ben şuana kadar bu yöntem ile ne banlandım nede fb tarafından böyle bir davranışa maruz kaldım. Tıklama başı ufak meblağlara reklam vermenize facebook bozulmaz tam tersine versinde kazandırsın der... İçeride zaten rekabet var tık başı olarak sistem zamanında kurulmuş bu saatten sonra hile yapmadığınız sürece problem olmaz.
  • 24-11-2013, 13:53:05
    #11
    Yigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yöntem ile 0.01 cent ile reklam veriyorlar. Ben şuana kadar bu yöntem ile ne banlandım nede fb tarafından böyle bir davranışa maruz kaldım. Tıklama başı ufak meblağlara reklam vermenize facebook bozulmaz tam tersine versinde kazandırsın der... İçeride zaten rekabet var tık başı olarak sistem zamanında kurulmuş bu saatten sonra hile yapmadığınız sürece problem olmaz.
    Kredi kartı ile ilgili sahtekarlık gibi bir şey söylemeleri saçma geldi o yüzden bundan olabilir mi acaba dedim, hile vs gibi bir şeye de zaten asla başvuramam bilemedim ilginç ama ben tık da değil bin gösterim başı o fiyata reklam vermiştim iki reklam da bu şekilde idi sorunu da net bilemiyoruz, bu verdiğiniz yöntemi de deneyeceğim en kısa zamanda...
  • 24-11-2013, 14:59:56
    #12
    Açıkcası ben hiç bişi anlamadım sadece ücrete 0.04 $ yazıyor onun dışında ince detaylar ilgilenme, ülke, dil kısmı mı ?
  • 24-11-2013, 15:16:27
    #13
    bu çok eski bir sistem 2011 paylaşılmış şuan geçerli mi ?
  • 24-11-2013, 17:20:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Thanks for the Order!!
    Dagitim hakkini mi aldiniz ?
  • 16-04-2014, 13:09:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Fomino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu çok eski bir sistem 2011 paylaşılmış şuan geçerli mi ?
    geçerli olmaz mı yoksa paylaşırmıyım a a
  • 16-04-2014, 15:40:15
    #16
    yöntemi tam incelemedim açıkcası ancak şunu söyleyebilirim 0,4 ile her hangi bir yönteme gerek kalmaksızın bir gönderinizi öne çıkardığınızda dönüşü muhteşem oluyor 3-5 tl ile alabileceğiniz organik sayfa beğeni sayısı oldukça düşüktür

    fb adwordsdan daha etkili bence.
  • 16-04-2014, 17:44:23
    #17
    adwords öldü
  • 16-04-2014, 17:56:05
    #18
    Eve gidince incelicem başarılı bir sisteme benziyor

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi