iorka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, bu şekilde reklam verildiğinde bir sıkıntı çıkarıyor mu Facebook?

Bir süre önce 0.01 ile reklam vermiştim kredi kartı ile, ilk reklamda sorun çıkarmadı ikinci reklam bir iki gün devam etti ve sonrasında hesabınızda çok sayıda hareket gözlendi diyerek reklam hesabımı kapattılar, geri bildirim ile kimlik vs. gönderdim ancak açıkçası sahtekar diyor bana hesabınız açılmayacak diye dönüş yaptılar sonrasında tekrar yazdığımda da bir yanıt vermediler...

Yani çok düşük bir ücret ile verdiğimiz için böyle bir şey yapıldı diye aklıma geliyor başka bir sebep göremedim...
Bu yöntem ile 0.01 cent ile reklam veriyorlar. Ben şuana kadar bu yöntem ile ne banlandım nede fb tarafından böyle bir davranışa maruz kaldım. Tıklama başı ufak meblağlara reklam vermenize facebook bozulmaz tam tersine versinde kazandırsın der... İçeride zaten rekabet var tık başı olarak sistem zamanında kurulmuş bu saatten sonra hile yapmadığınız sürece problem olmaz.