• 19-04-2014, 03:47:27
    #28
    Like başı 0.03 mü kesiliyor yoksa 0.03'te süresiz reklam mı veriyoruz ? biraz açar mısınız
  • 19-04-2014, 08:08:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    güzel konu kim hortlattıysa sağolsun
  • 19-04-2014, 12:25:55
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Like başı 0.03 mü kesiliyor yoksa 0.03'te süresiz reklam mı veriyoruz ? biraz açar mısınız
    Evet bir hayırsever, biz ingilizcesi kıt olanlar için bir kısa bilgilendirme yaparsa seviniriz
  • 19-04-2014, 12:58:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Promedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videolardan hicbisey anlamadim.Nasil yapilacagini pratikte uygulamali gösteren hayirsever arkadasa 10 lira paypaldan hediye yolluyorum.. simdiden tsk kardesim..
    10 tl bir zahmet Löseve yolla ben sana mantığını dile getireyim. Videolarda ki mantık hedef kitleyi gruplandırmak. Örnek Arabistan,Fransa,Pakistan ülkelerinde sadece İngilizce konuşanları hedeflediğinizde Gruplaştırmış oluyorsunuz. Bu tarz hedeflemeler yaptığınızda tıklama başı maliyeti 0.3'e düşüyor. Yine bir örnek verelim Tunus,Cezayir seçenelim ülke bazında ama dil olarak Fransızca konuşanları seçelim işte gruplaştırdık hedefimizi. Yani Vatanında ana dilini konuşanları değilde başka ülkelerde belirttiğimiz dili kullananları hedefliyoruz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:57:26 -->-> Daha önceki mesaj 12:56:05 --

    gdici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel konu kim hortlattıysa sağolsun
    konu hortlamış konu değil zaten 2013 sonlarında açtım ama modlar saolsunlar geldiler gittiler didiklediler millette marez dağıtyoruz zannedip banlanıcağını düşünüp konudan kaçtı.. R10.net de paylaşım yaparken 28 kere düşünüyorum ACABA KİMLERE HESAP VERİCEM diye..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:08 -->-> Daha önceki mesaj 12:57:26 --

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Like başı 0.03 mü kesiliyor yoksa 0.03'te süresiz reklam mı veriyoruz ? biraz açar mısınız
    Tıklama başı maliyeti 0.03 oluyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:39 -->-> Daha önceki mesaj 12:58:08 --

    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir hayırsever, biz ingilizcesi kıt olanlar için bir kısa bilgilendirme yaparsa seviniriz
    cevapladım..
  • 20-04-2014, 02:35:17
    #32
    Denedim ama beceremedim.Yokmu sunu uygulamali gösterebilecek bir arkadas? Ödül 15 lira oldu.
  • 20-04-2014, 23:07:47
    #33
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Teşekkürler yine güzel bir paylaşım