Yigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yöntem ile 0.01 cent ile reklam veriyorlar. Ben şuana kadar bu yöntem ile ne banlandım nede fb tarafından böyle bir davranışa maruz kaldım. Tıklama başı ufak meblağlara reklam vermenize facebook bozulmaz tam tersine versinde kazandırsın der... İçeride zaten rekabet var tık başı olarak sistem zamanında kurulmuş bu saatten sonra hile yapmadığınız sürece problem olmaz.
Kredi kartı ile ilgili sahtekarlık gibi bir şey söylemeleri saçma geldi o yüzden bundan olabilir mi acaba dedim, hile vs gibi bir şeye de zaten asla başvuramam bilemedim ilginç ama ben tık da değil bin gösterim başı o fiyata reklam vermiştim iki reklam da bu şekilde idi sorunu da net bilemiyoruz, bu verdiğiniz yöntemi de deneyeceğim en kısa zamanda...