• 28-08-2013, 17:31:35
    #10
    375 yazıya ortalama 6 etiket girilmiş çok mudur ?
  • 28-08-2013, 17:38:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    etiket sayın kadar index almış hatta daha fazlasını onnumara bence.
  • 28-08-2013, 17:50:12
    #12
    İndex sayınız normal, etiket sayınız fazla.
  • 28-08-2013, 18:43:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler yorumlar için arkadaşlar. etiketler aslında şu an güncel konularda 4 etiket giriyorum. eski konularda biraz fazla etiket girmiş olabilirim.

    etiketin normalde 4 maximum 5 tane olması gerektiğini söylüyorlar genelde okuduğum yerlerde.
  • 28-08-2013, 19:02:38
    #14
    Kreyzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler yorumlar için arkadaşlar. etiketler aslında şu an güncel konularda 4 etiket giriyorum. eski konularda biraz fazla etiket girmiş olabilirim.

    etiketin normalde 4 maximum 5 tane olması gerektiğini söylüyorlar genelde okuduğum yerlerde.
    Öyle bir limit yok etiketin kullanım amacı alt kategori gibidir. Örneğin bir potalın haber kategorisine sürekli siyaset haberleri giriliyor. Haber kategorisine siyaset haberleri diye bir alt kategori açılabilir.

    Siyaset haberleri içerisinde de Devlet Bahçeli ile ilgili belli aralıklarla haber giriliyorsa bir alt kategori daha açmak yerine etiket girmek daha kullanışlı.

    Ancak açtığın etiket güncellenmezse duplicate olur ve duplicate etiketler çoğaldıkça arama motorları ile belli oranda ters düşersin.

    Mesela "Terminatör" diye bir yazı ekledin ve etiket olarak da "Terminatör Film İzle" "Terminatör Full İzle" gibi bir çok etiket girdin ancak o etiketlere zamanla yeni içerikler gelmeyeceği için bu etiketlerin tek farklı yönü <title> ve diğer otomasyon bir kaç şey olacaktır.

    Bu şekilde konular biriktikçe de kalite düşecektir.
  • 28-08-2013, 19:09:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir limit yok etiketin kullanım amacı alt kategori gibidir. Örneğin bir potalın haber kategorisine sürekli siyaset haberleri giriliyor. Haber kategorisine siyaset haberleri diye bir alt kategori açılabilir.

    Siyaset haberleri içerisinde de Devlet Bahçeli ile ilgili belli aralıklarla haber giriliyorsa bir alt kategori daha açmak yerine etiket girmek daha kullanışlı.

    Ancak açtığın etiket güncellenmezse duplicate olur ve duplicate etiketler çoğaldıkça arama motorları ile belli oranda ters düşersin.

    Mesela "Terminatör" diye bir yazı ekledin ve etiket olarak da "Terminatör Film İzle" "Terminatör Full İzle" gibi bir çok etiket girdin ancak o etiketlere zamanla yeni içerikler gelmeyeceği için bu etiketlerin tek farklı yönü <title> ve diğer otomasyon bir kaç şey olacaktır.

    Bu şekilde konular biriktikçe de kalite düşecektir.
    o zaman etiket girerken nelere dikkat etmeliyiz ? sonuçta kategori gereği etiketler belirttiğiniz tarzda oluyor ? bunu önlemek için nasıl bi yol izlemeliyim
  • 28-08-2013, 19:11:52
    #16
    vah kardeşim ben hiç etiket girmiyorum 1seneden beri hala etiketmi giriyorsunuz
    • Messi
    Messi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-08-2013, 19:21:25
    #17
    Kreyzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman etiket girerken nelere dikkat etmeliyiz ? sonuçta kategori gereği etiketler belirttiğiniz tarzda oluyor ? bunu önlemek için nasıl bi yol izlemeliyim
    Eğer Wordpress kullanıyorsanız.
    Birden çok yazı eklemeyecekseniz etiket oluşturmayın.

    Etiketleri anahtar kelime olarak değil alt kategori olarak kullanın.

    Aynı içeriğe sahip etiketler oluşturmayın. Örneğin "Facebook" "Facebook Yazıları" diye iki etiket açıp Facebook ile ilgili her yazıyı ikisini birden eklerseniz içerikleri aynı olur etiketlerin.

    Etiketlere özgün description girin.

    Anasayfa yazı listesinde etiketleri yayınlamayın, menülere koysanız kafi.
    Bu şekilde site-içi navigasyona dikkat ederek istediğiniz kadar etiket ekleyebilirsiniz.
  • 28-08-2013, 19:33:23
    #18
    Üyeliği durduruldu




    Hitim 5,6k arası. Artışta şu an. Etiket giriyorum, girmeye de devam ederim. İç seo olayını iyi yaptıktan sonra spama girmek imkansız. Rakiplerim de giriyor. Hatta afedersiniz b*kunu bile cıkardıkları oluyor. Ben ne 1 fazla ne 1 eksik. Bakalım artıcak mı hitim