teşekkürler yorumlar için arkadaşlar. etiketler aslında şu an güncel konularda 4 etiket giriyorum. eski konularda biraz fazla etiket girmiş olabilirim.

etiketin normalde 4 maximum 5 tane olması gerektiğini söylüyorlar genelde okuduğum yerlerde.