• 28-08-2013, 19:50:17
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    godard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    375 yazıya ortalama 6 etiket girilmiş çok mudur ?
    Tabiki çoktur hocam, benim sitemdede aynı sorun var, bence etiket olmasa daha sağlam olur site Benim fikrim.
  • 28-08-2013, 19:53:23
    #20
    Gelen yorumlara bakılırsa ideal bir site. Yani geç index gibi bir mevzu yok. Az geldi bana.
  • 28-08-2013, 20:58:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vah kardeşim ben hiç etiket girmiyorum 1seneden beri hala etiketmi giriyorsunuz
    kötü birşey mi yapıyoruz ? tavsiyen varsa dinleriz hocam. ama hala 1 senedir etiket giriyorum doğrudur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:58:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:21 --

    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Hitim 5,6k arası. Artışta şu an. Etiket giriyorum, girmeye de devam ederim. İç seo olayını iyi yaptıktan sonra spama girmek imkansız. Rakiplerim de giriyor. Hatta afedersiniz b*kunu bile cıkardıkları oluyor. Ben ne 1 fazla ne 1 eksik. Bakalım artıcak mı hitim
    kategorinizi öğrenebilir miyim hocam ? kaç aylık siteniz ? konu başına 8-9 etiket giriyorsunuz sanırım.
  • 29-08-2013, 10:23:56
    #22
    Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen yorumlara bakılırsa ideal bir site. Yani geç index gibi bir mevzu yok. Az geldi bana.
    yorumlara bakılırsa net bir şey çıkmıyor
    etiket abartılı diyende var ideal diyende