Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vah kardeşim ben hiç etiket girmiyorum 1seneden beri hala etiketmi giriyorsunuz
kötü birşey mi yapıyoruz ? tavsiyen varsa dinleriz hocam. ama hala 1 senedir etiket giriyorum doğrudur.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:58:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:21 --

MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Hitim 5,6k arası. Artışta şu an. Etiket giriyorum, girmeye de devam ederim. İç seo olayını iyi yaptıktan sonra spama girmek imkansız. Rakiplerim de giriyor. Hatta afedersiniz b*kunu bile cıkardıkları oluyor. Ben ne 1 fazla ne 1 eksik. Bakalım artıcak mı hitim
kategorinizi öğrenebilir miyim hocam ? kaç aylık siteniz ? konu başına 8-9 etiket giriyorsunuz sanırım.