Kreyzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler yorumlar için arkadaşlar. etiketler aslında şu an güncel konularda 4 etiket giriyorum. eski konularda biraz fazla etiket girmiş olabilirim.

etiketin normalde 4 maximum 5 tane olması gerektiğini söylüyorlar genelde okuduğum yerlerde.
Öyle bir limit yok etiketin kullanım amacı alt kategori gibidir. Örneğin bir potalın haber kategorisine sürekli siyaset haberleri giriliyor. Haber kategorisine siyaset haberleri diye bir alt kategori açılabilir.

Siyaset haberleri içerisinde de Devlet Bahçeli ile ilgili belli aralıklarla haber giriliyorsa bir alt kategori daha açmak yerine etiket girmek daha kullanışlı.

Ancak açtığın etiket güncellenmezse duplicate olur ve duplicate etiketler çoğaldıkça arama motorları ile belli oranda ters düşersin.

Mesela "Terminatör" diye bir yazı ekledin ve etiket olarak da "Terminatör Film İzle" "Terminatör Full İzle" gibi bir çok etiket girdin ancak o etiketlere zamanla yeni içerikler gelmeyeceği için bu etiketlerin tek farklı yönü <title> ve diğer otomasyon bir kaç şey olacaktır.

Bu şekilde konular biriktikçe de kalite düşecektir.