• 20-07-2013, 02:34:39
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam simdi sana bir soru sorayım sende bana cevap ver, ben bu sitelerin her birinde bak gördüm diyorum sana abc.com/site-ismi.html seklinde url leri vardı. Hatta dusenlerden ikincisinde de vardı. Hatta oyun sayfasının ilk 4 'ün cogunda bu tarzda hep bu bahsettiğimiz büyük rakip siteler diğerlerinin url yapısı seklinde oyunlarını acmıslar. hadi bizi geçtim bu adamlarda mı bilmiyor bu durumu, niye birbirlerine dava acmıyorlar? Ben goruyorsam bunu o buyuk sitedeki calısanlar hayli hayli goruyordur.

    Yani demem odurki sizin basınızdan kötü bir olay geçmiş olabilir ama orada durumlar daha da karısık olabilir. Ama bahsetttiğiniz skors. domaini aslı siteye benzerliğinden (tema) ve logo problem yaşayabilir.
    Manipüle etmediğin sürece, kimse sana marka ihlali yapıyorsun demez.

    Sorun, seo çalışmaları yapılınca başlar. Sen marka ismini, bilgi vermek için mi kullanıyorsun, ticari kazanç için mi? Link veren sitelerden biri çıkıp da @DarKPeArL bana para verdi, ben de siteme ekledim derse, sorun başlar.

    xxxxgames'in bulunduğu oyunları listelemek için etiket yada kategori oluşturmanız sorun olmaz. Ama bunu manipüle ederek, ticari kazanca dönüştürdüğünüzde, elinizde saatli bir bomba var demektir.
    Dava açıp açmamak, marka sahibinin insiyatifine kalmış. İster açar, ister bakar.

    SEO çalışması yaptığınızı ispatlar iseler, bomba patlar. Anti tez sunabilmek için, davanın açıldığı ülkeden avukat tutmanız gerekmektedir. Türkiye'den dava açarak, yurt dışındaki davayı durduramazsınız. En azından ben öyle biliyorum.

    Bir akademisyen:

    Alıntı
    Manipüle etmesen bile meta tag ve url'de adamın marka ismini kullanma hakkın yoktur. Sana kaldır dediyse kaldırmalısın.
    demişti.
  • 20-07-2013, 02:34:41
    Üyeliği durduruldu
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden bizde böyle bir kuruluş yok.Neden alan biz değilde satan biz oluyoruz ??
    Türkiye'de de bu tarz yatırımlar başladı. Holdingler bu alana yönelmeye yeni başladı diyebiliriz.

    BKZ : Hasan Aslonboa
  • 20-07-2013, 02:38:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adsense'den gelen adwords'a gidiyor sanırım.

    Akşam gördüğümde ekran görüntüsü almamıştım, oyunskor.com'u adwords'ta yine gördüm:

  • 20-07-2013, 02:42:44
    Üyeliği durduruldu
    evet adwords ile çıkıyor.

    bu arada bütün sahurcular burda sanırım

    Konuyu Toplam 76 Üye okuyor. (51 Kayıtlı üye ve 25 Misafir)
  • 20-07-2013, 02:51:02
    Omeros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de de bu tarz yatırımlar başladı. Holdingler bu alana yönelmeye yeni başladı diyebiliriz.

    BKZ : Hasan Aslonboa
    Aslanoba yatırımları çok eleştiri alıyor son günlerde. Hatta site yapanlar bile var, yatırım mı batırım mı diye. Melek yatırımcıların kaç yıldır yapamadığını bir kaç ayda yaptığına inandığım için destekliyorum.

    Ancak, son yatırımlarını ben de çok başarılı bulmuyorum.
  • 20-07-2013, 02:58:09
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslanoba yatırımları çok eleştiri alıyor son günlerde. Hatta site yapanlar bile var, yatırım mı batırım mı diye. Melek yatırımcıların kaç yıldır yapamadığını bir kaç ayda yaptığına inandığım için destekliyorum.

    Ancak, son yatırımlarını ben de çok başarılı bulmuyorum.
    Bu konularda pek tecrübesi ve bilgisi bulunmuyor, çok sağlam destek alması gerekiyor. Son zamanlarda yaptığı yatırımları bende çok başarılı bulmuyorum.
  • 20-07-2013, 03:03:16
    oyunskor - oyun kolu ---- spamın sonu
  • 20-07-2013, 03:09:10
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manipüle etmediğin sürece, kimse sana marka ihlali yapıyorsun demez.
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manipüle etmediğin sürece, kimse sana marka ihlali yapıyorsun demez.

    Sorun, seo çalışmaları yapılınca başlar. Sen marka ismini, bilgi vermek için mi kullanıyorsun, ticari kazanç için mi? Link veren sitelerden biri çıkıp da @DarKPeArL bana para verdi, ben de siteme ekledim derse, sorun başlar.

    xxxxgames'in bulunduğu oyunları listelemek için etiket yada kategori oluşturmanız sorun olmaz. Ama bunu manipüle ederek, ticari kazanca dönüştürdüğünüzde, elinizde saatli bir bomba var demektir.
    Dava açıp açmamak, marka sahibinin insiyatifine kalmış. İster açar, ister bakar.

    SEO çalışması yaptığınızı ispatlar iseler, bomba patlar. Anti tez sunabilmek için, davanın açıldığı ülkeden avukat tutmanız gerekmektedir. Türkiye'den dava açarak, yurt dışındaki davayı durduramazsınız. En azından ben öyle biliyorum.

    Bir akademisyen:

    demişti.

    hocam kusura bakmada yazdıkların birbiriyle çelişiyor. O kadar keskinken tutup birden bire olayı göreceliliğe bağladın. Ben sana ilk başta bu adamlar öyle sıradan adamlar değil dedim yani elbette arkalarında bir hukuk grubu vardır.

    sende bende herkes de biliyor babalar gibi seo yaptıklarını (site isminde oyun açarak) ve birbirinin ismini kullanarak ticari kazanç sağlamaya çalıştıklarını. İş göreceliliğe bindi senin tabirinle buda kör nokta oluşturur. Ben sana mantıklı bir açıklama getireyim neden öyle olduğuna dair. Neden bu kadar büyük firmalar birbirleri ile uğraşamıyorlar.

    Hocam türkçede bir tabir vardir bilirmisin işin özeti budur

    "it iti ısırmaz"

    Sebep çok basit sen sanıyormusun kral.. oyunsk.. oyunko.. oyunge.. sitelerinin bünyelerinde bulunan her oyunun tescil haklarına sahip olduğuna???

    Mevzu burdan patlıyor hocam, en basitinden sen istediğin kadar ticari hak , kar , mar gelir de, ben giderim acun medyaya aga senin survivor isimli oyununu içinde karakterler ile kullanmışlar. Sende hakları varmı yok, ee ne duruyoruz, sonra dışarda ne kadar cizgi film varsa hepsine uyarı geçeriz, madem konumuz tescil haklarına girdi alayımız ihlal yapıyoruz adam senin kar getirip getirdiğinede bakmaz benim karakterimi benden izinsiz kullandın yayın yaptınmı , seni öperim diyebilir. Ee hal böyle olunca da kimse kimseye gıkını cıkaramıyor hocam, cunku hepsi birbirine bağlı. Yoksa hocam adam 2.5 milyon link kasmayla ugrasmaz gidip direk marka ihlali yapıyor derdi senin site uzantısına site ismini yazdı dierek. Sonra siteyi de alırdı geçerdi o tarafa ne uğraşacak.

    İş bu kadar basit.. Sen hep kendi üzerine örnek verdin ama sektörü bir türlü söylemedin. Oyun olsa bile tekrar ediyorum kendinizi daha iyi savunabilirdiniz.
  • 20-07-2013, 03:10:39
    mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense'den gelen adwords'a gidiyor sanırım.

    Akşam gördüğümde ekran görüntüsü almamıştım, oyunskor.com'u adwords'ta yine gördüm:
    Adsensenin adwordsu karşılaması imkansız tüm hiti adwords ile alırsa paso cepten gider