• 20-07-2013, 00:55:09
    Mahkemeye verilip tazminat davası açılmadan önce herhangi bir bilgilendirme yapılmıyor mu? Direk mahkemeye mi veriliyor yani?
  • 20-07-2013, 00:55:48
    Tuncay61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spielaffe.de yani kraloyun un şirketi uğraşıyor açıkcası şahsen benimle uğraştılar. tazminata bile mahkum kaldım almanya köln bilmem ne mahkemesinde türkiyedeki marka tescilleri henüz tamamlanmamıştı Allahtan. yoksa türkiye dede tazminat açma hakları doğuyor.
    kraloyun oyunlarına kadar karışıyorda şuan hemen dava açılmaz demek istedim bu arada hiç gözükmüyosun nerelerdesin
  • 20-07-2013, 00:56:24
    clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye verilip tazminat davası açılmadan önce herhangi bir bilgilendirme yapılmıyor mu? Direk mahkemeye mi veriliyor yani?
    istediği yerden başlayabilir. İnsafına kalmış. İnsaflı ise uyarı gönderir. Değilse süründürür.
  • 20-07-2013, 00:58:24
    Tuncay61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spielaffe.de yani kraloyun un şirketi uğraşıyor açıkcası şahsen benimle uğraştılar. tazminata bile mahkum kaldım almanya köln bilmem ne mahkemesinde türkiyedeki marka tescilleri henüz tamamlanmamıştı Allahtan. yoksa türkiye dede tazminat açma hakları doğuyor.
    tuncay paraları kırdın bizi unuttun valla
  • 20-07-2013, 01:03:10
    Millet bana cevap yetiştirmiş. Banane arkadşım kim naparsa yapsın yazmakla hata ettim zaten herkes wipo uzmanı olmuş biz birşey bilmiyoruz. Benim demek istediğim baş edemez herkes ile baş edemez. Hangi bi siteyle baş edecek? Bırakın adamın da aklını karıştırmayın parasını çatır çatır yesin mantıklı kullansın yatırım yapsın kendi markasını oluştursun.

    1. sıradaki arkadaşa bol kazançlar diliyorum.
  • 20-07-2013, 01:17:38
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bana cevap yetiştirmiş. Banane arkadşım kim naparsa yapsın yazmakla hata ettim zaten herkes wipo uzmanı olmuş biz birşey bilmiyoruz. Benim demek istediğim baş edemez herkes ile baş edemez. Hangi bi siteyle baş edecek? Bırakın adamın da aklını karıştırmayın parasını çatır çatır yesin mantıklı kullansın yatırım yapsın kendi markasını oluştursun.

    1. sıradaki arkadaşa bol kazançlar diliyorum.
    usta size kimse bişey dediği yok üstünüze alınmayın siz bişiler yazıyorsunuz bizde tecrübemize ve başımıza gelen olaylara dayanarak bildiklerimiz sölüyoruz ki başkalarınında başına gelmesin. varsa bildiğiniz daha farklı bişiler sizde yazın bizde faydalanalım yoksa kimse sizin bilginze bişey dediği yok alınmayın hemen
    ayrıca wipo benim uzmanlık alanım değil
  • 20-07-2013, 01:21:14
    gerçekten de adwords eklendiği zaman organik aramalarda yükseliyor siteler ve adwords bırakınca daha geri yerlere gidiyor siteler. çok haksız bi durum bu. google bunu düzeltmeli...
  • 20-07-2013, 01:50:02
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bana cevap yetiştirmiş. Banane arkadşım kim naparsa yapsın yazmakla hata ettim zaten herkes wipo uzmanı olmuş biz birşey bilmiyoruz. Benim demek istediğim baş edemez herkes ile baş edemez. Hangi bi siteyle baş edecek? Bırakın adamın da aklını karıştırmayın parasını çatır çatır yesin mantıklı kullansın yatırım yapsın kendi markasını oluştursun.

    1. sıradaki arkadaşa bol kazançlar diliyorum.
    Yapmayın böyle arkadaşlar. Size cevap falan yetiştirildiği yok. Sadece bilgi aktarımı var. Kimsenin uzmanım dediği de yok. Tecrübem var diyen var. Azıcık tecrübeye saygı lütfen.

    Seviyesizce bir yazı mı gördünüz de böyle tepki veriyorsunuz. Rahat olun, tez, anti-tez ve sentez. Bu değişmez. Herkesin sentezi farklı olabilir. Neden bu kadar tepki gösteriyorsunuz.

    Tecrübenin yaşı yoktur. Ben ilk girdiğim sektörlerden birine, ilkokul 3. sınıf öğrencimin, internette surf yaparken bana tavsiye etmesiyle girmiştim. Kendi başıma düşünsem 40 yıl belki aklıma bile gelmezdi.

    Şimdi koca adam oldu. her gördüğümde derim, senin sayende falanca işe başladım diye. Açıkcası saygı da duyuyorum, seviyorum da. 9 yaşlarındaki çocuğun, öğretmenim neden siz böyle bir site yapmıyorsunuz deyişi hala kulaklarımda, gözlerimin önünde. Bana öyle bir ufuk açtı ki, öğretmenliği bıraktım.

    Biz başeder, uğraşır demiyoruz ki, uğraşırsa kötü olur, haberin olsun diyoruz. Site sahibi arkadaş tezleri topladı, anti tezleri topladı şimdi kendi sentezini yapacak. Hatta bu konuda yazarak emek verenler de bedavaya tecrübe paylaştıkları için küçük bir teşekkürü bile hakediyorlar. (tez ve anti-tez sunanlar)

    Ciddi bir konu olduğu için ısrar ediyoruz. Yoksa bize ne?
    Gencecik arkadaşlarımız bize bir şey öğretsinler, öğrensinler diye uğraşıyoruz, yoksa bize ne?

    Çok gerideyiz arkadaşlar daha ileri gitmemiz lazım. Ülkemizde yatırım yapan yabancı şirketler bile, araştırmalarını bizimle paylaşıyor, dolaylı olarak diyorlar ki, alın size bedava bilgi; yatırım almayan/alamayan şu kadar proje var.

    15 yıl önce esamesi okunmayan Hindistan, yazılım devi oldu. Hem de o ekonomiyle. Ben inanıyorum ki, oraya yapılan yatırımların 10'da biri bu ülkeye yapılsın biz Hindistan'ı geçeriz. Çok zeki milletiz ancak çok fazla bilgiye ihtiyacımız var.
  • 20-07-2013, 02:03:00
    cost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten de adwords eklendiği zaman organik aramalarda yükseliyor siteler ve adwords bırakınca daha geri yerlere gidiyor siteler. çok haksız bi durum bu. google bunu düzeltmeli...
    Goole eşeği bunu düzeltecek ha çok beklersiniz hocam adam(Google) önce kendisine çalışıyor

    -----------

    EK: Yav bir kerede kavga etmeyin şu konular altından.