iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet bana cevap yetiştirmiş. Banane arkadşım kim naparsa yapsın yazmakla hata ettim zaten herkes wipo uzmanı olmuş biz birşey bilmiyoruz. Benim demek istediğim baş edemez herkes ile baş edemez. Hangi bi siteyle baş edecek? Bırakın adamın da aklını karıştırmayın parasını çatır çatır yesin mantıklı kullansın yatırım yapsın kendi markasını oluştursun.

1. sıradaki arkadaşa bol kazançlar diliyorum.
usta size kimse bişey dediği yok üstünüze alınmayın siz bişiler yazıyorsunuz bizde tecrübemize ve başımıza gelen olaylara dayanarak bildiklerimiz sölüyoruz ki başkalarınında başına gelmesin. varsa bildiğiniz daha farklı bişiler sizde yazın bizde faydalanalım yoksa kimse sizin bilginze bişey dediği yok alınmayın hemen
ayrıca wipo benim uzmanlık alanım değil