The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden bizde böyle bir kuruluş yok.Neden alan biz değilde satan biz oluyoruz ??
Türkiye'de de bu tarz yatırımlar başladı. Holdingler bu alana yönelmeye yeni başladı diyebiliriz.

BKZ : Hasan Aslonboa