Google dün yaptığı güncellemeden sonra hitlerim 6.000 civarından 3.000 'e düştü.
Şu an gelen ziyaretçilerin %12 'si Yandex arama motorundan gelenler. Hesaplarıma göre 3 güncelleme sonrasında %50 olacak Yandex. 350-400 hit alıyorum şu an. Yani biraz daha kassam 1k'yı geçecek.
2-3 sene sonra düşünemiyorum Yandex çok ciddi geliyor ve umarız google'nin tekelinden ve torpilinden bizleri kurtarır. Ancak Yandex 'de spam ve hacklinkle kasılan sitelere önlem almazsa onunda sonu google gibi olur ve biz emekçiler yine kazanamayız.
Bir zamanlar Nokia'da en iyi telefondu ve kimsenin aklına gelmezdi Nokia'nın birgün cep telefon sektöründe ilk 3'e giremeyeceği.
Yandex hitim %12 oldu
10
●886
- 23-05-2013, 19:19:392-3 sene sonra yandexten bir cacık olmaz da twitter facebook gibi devlerin desteğiyle piyasaya yeni girecek bir oyuncu ortalığın tozunu attırabilir.
Nokia asıl mesleği kerestecilik olunca kalas gibi aletleri bir müddet teknoloji yoksunu ülkelere telefon diye yuttursa da, Amerika ve İngiltere gibi asıl pazara hiç girememiş olmanın da etkisiyle silindi gitti. - 23-05-2013, 19:44:20Üyeliği durdurulduŞuanda cep telefonu sektöründe ilk 3'te kimler var hocam ?dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2013, 19:48:14bu zor hocam herkes kendi alanında sivrilir, bing'in arkasında microsoft var yetmedi, facebook ile ortak çalışma yaptılar yine bir cacık olmadıant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2013, 20:27:41Üyeliği durdurulduSanki yandex google dan sonuç alıyor. Mesela yandex de site adresimin adıyla hiç hit gelmemesine rağmen, aramaya site adını yazınca hemen otomatik tamamlama da çıkıyor hiç hit yollamadığı bir siteyi nasıl tanıycak aklıma bu geldi.
- 23-05-2013, 20:34:02Appleteknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung
Htc
Sony
LG
Nokia(?)
Buyrun? Samsung ile Apple sıralaması sürekli değişiyor. Birbirlerinin yerini alıyorlar. LG ile de Nokia sırası sürekli değişiyor.
