2-3 sene sonra yandexten bir cacık olmaz da twitter facebook gibi devlerin desteğiyle piyasaya yeni girecek bir oyuncu ortalığın tozunu attırabilir.
bu zor hocam herkes kendi alanında sivrilir, bing'in arkasında microsoft var yetmedi, facebook ile ortak çalışma yaptılar yine bir cacık olmadı