Google dün yaptığı güncellemeden sonra hitlerim 6.000 civarından 3.000 'e düştü.
Şu an gelen ziyaretçilerin %12 'si Yandex arama motorundan gelenler. Hesaplarıma göre 3 güncelleme sonrasında %50 olacak Yandex. 350-400 hit alıyorum şu an. Yani biraz daha kassam 1k'yı geçecek.
2-3 sene sonra düşünemiyorum Yandex çok ciddi geliyor ve umarız google'nin tekelinden ve torpilinden bizleri kurtarır. Ancak Yandex 'de spam ve hacklinkle kasılan sitelere önlem almazsa onunda sonu google gibi olur ve biz emekçiler yine kazanamayız.
Bir zamanlar Nokia'da en iyi telefondu ve kimsenin aklına gelmezdi Nokia'nın birgün cep telefon sektöründe ilk 3'e giremeyeceği.