2-3 sene sonra yandexten bir cacık olmaz da twitter facebook gibi devlerin desteğiyle piyasaya yeni girecek bir oyuncu ortalığın tozunu attırabilir.
Nokia asıl mesleği kerestecilik olunca kalas gibi aletleri bir müddet teknoloji yoksunu ülkelere telefon diye yuttursa da, Amerika ve İngiltere gibi asıl pazara hiç girememiş olmanın da etkisiyle silindi gitti.