• 31-10-2024, 17:45:04
    #1
    Arkadaşlar hepinize selamlar bildiğiniz üzere google mapste yorumlar görünmüyor ben de bunun üzerinde bi süredir çalışma yapıyorum şimdi yeni bir teknik deneyeceğim konumlarınızı yollayın deneme yorumları yollayacağım kategorinize uygun herkese iyi forumlar
  • 31-10-2024, 17:52:23
    #2
    r10 da bu yorum ticareti yasaklanmalı insanlar ona göre gidiyor veya alışveriş yapıyor oysaki yorumlar bu şekilde sahte ilegal
  • 31-10-2024, 17:54:26
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da bu yorum ticareti yasaklanmalı insanlar ona göre gidiyor veya alışveriş yapıyor oysaki yorumlar bu şekilde sahte ilegal
    Yorum yapmıyorum hocam...
  • 31-10-2024, 17:54:34
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da bu yorum ticareti yasaklanmalı insanlar ona göre gidiyor veya alışveriş yapıyor oysaki yorumlar bu şekilde sahte ilegal
    Bende aynısını düşünüyorum. Bu yorumlara bakarak doktora gidiyoruz yeri geliyor yemek yiyoruz, yeri geliyor konaklama hizmeti alıyoruz. Bizler dolaylı olarak paramızı kaptırmış oluyoruz. Bu yorum atanlar da aslında kendi kendilerini aldatıyor böyle yaparak. Kendileri de zarar görüyor farkında değiller. Kime güveneceğimizi bilmiyoruz bu tür sahte yorumlar yüzünden.
  • 31-10-2024, 17:58:11
    #5
    o kadar konu varken benim mi konu açmamı beklediniz hocalarım ?
    @English; @obisa;
  • 31-10-2024, 18:02:10
    #6
    SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar konu varken benim mi konu açmamı beklediniz hocalarım ?
    @English; @obisa;
    denk geldi diyelim emin ol başkası açsa onada aynısını yazardım sana kasıtlı olan birşey değil
  • 31-10-2024, 18:03:56
    #7
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denk geldi diyelim emin ol başkası açsa onada aynısını yazardım sana kasıtlı olan birşey değil
    1.olarak açtığım konu satış konusu bile değil bir fikir&yardım konusu bu konuya yazmanız aşırı absürt
    2.olarak diğer yorumlarınıza baktığımda herhangi bir satış konusuna veya fikir yardım konusunda bu tarz bir yorumunuza rastlamadım gözümden de kaçmış olabilir hocam saygılar
  • 31-10-2024, 18:08:32
    #8
    SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.olarak açtığım konu satış konusu bile değil bir fikir&yardım konusu bu konuya yazmanız aşırı absürt
    2.olarak diğer yorumlarınıza baktığımda herhangi bir satış konusuna veya fikir yardım konusunda bu tarz bir yorumunuza rastlamadım gözümden de kaçmış olabilir hocam saygılar
    Absürtlük bir şey yok. Yanlış yapılan bir şeyden bahsediyoruz sadece. Sabah akşam forumda gezen biri değilim denk geldi yazdım. Ve karşınızdaki insanın mesajlarına kadar girip de açığını aramanız da ayrı bir art niyet. Şikayetiniz varsa zaten konuyu ya da mesajımızı report edebilir işlem sağlamalarını sağlayabilirsiniz. Kimseye bir düşmanlığım yok dediğim gibi. Yazdıklarım konusunda tartışılacak bir şey yok bence. 3-5 lira kazanacağım diye aslında o kadar insanı mağdur ediyorlar.
  • 31-10-2024, 18:12:35
    #9
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Absürtlük bir şey yok. Yanlış yapılan bir şeyden bahsediyoruz sadece. Sabah akşam forumda gezen biri değilim denk geldi yazdım. Ve karşınızdaki insanın mesajlarına kadar girip de açığını aramanız da ayrı bir art niyet. Şikayetiniz varsa zaten konuyu ya da mesajımızı report edebilir işlem sağlamalarını sağlayabilirsiniz. Kimseye bir düşmanlığım yok dediğim gibi. Yazdıklarım konusunda tartışılacak bir şey yok bence. 3-5 lira kazanacağım diye aslında o kadar insanı mağdur ediyorlar.
    Sizlere de cevap vereyim hocam art niyetim olsa yaklaşımım bu şekilde olmaz gayet saygılı bir şekilde sizlere hitap ettim ve neden ben diye sordum ayrı olarak sizlere yazmadığım bir yoruma sizin yorum atmanız daha daha daha absürt eğer forumda ki görevinizden hariç avukatlık yapıyorsanız bilmek isterim saygılar hocam