r10 da bu yorum ticareti yasaklanmalı insanlar ona göre gidiyor veya alışveriş yapıyor oysaki yorumlar bu şekilde sahte ilegal
Bende aynısını düşünüyorum. Bu yorumlara bakarak doktora gidiyoruz yeri geliyor yemek yiyoruz, yeri geliyor konaklama hizmeti alıyoruz. Bizler dolaylı olarak paramızı kaptırmış oluyoruz. Bu yorum atanlar da aslında kendi kendilerini aldatıyor böyle yaparak. Kendileri de zarar görüyor farkında değiller. Kime güveneceğimizi bilmiyoruz bu tür sahte yorumlar yüzünden.