Absürtlük bir şey yok. Yanlış yapılan bir şeyden bahsediyoruz sadece. Sabah akşam forumda gezen biri değilim denk geldi yazdım. Ve karşınızdaki insanın mesajlarına kadar girip de açığını aramanız da ayrı bir art niyet. Şikayetiniz varsa zaten konuyu ya da mesajımızı report edebilir işlem sağlamalarını sağlayabilirsiniz. Kimseye bir düşmanlığım yok dediğim gibi. Yazdıklarım konusunda tartışılacak bir şey yok bence. 3-5 lira kazanacağım diye aslında o kadar insanı mağdur ediyorlar.
Sizlere de cevap vereyim hocam art niyetim olsa yaklaşımım bu şekilde olmaz gayet saygılı bir şekilde sizlere hitap ettim ve neden ben diye sordum ayrı olarak sizlere yazmadığım bir yoruma sizin yorum atmanız daha daha daha absürt eğer forumda ki görevinizden hariç avukatlık yapıyorsanız bilmek isterim saygılar hocam