1.olarak açtığım konu satış konusu bile değil bir fikir&yardım konusu bu konuya yazmanız aşırı absürt
2.olarak diğer yorumlarınıza baktığımda herhangi bir satış konusuna veya fikir yardım konusunda bu tarz bir yorumunuza rastlamadım gözümden de kaçmış olabilir hocam saygılar
Absürtlük bir şey yok. Yanlış yapılan bir şeyden bahsediyoruz sadece. Sabah akşam forumda gezen biri değilim denk geldi yazdım. Ve karşınızdaki insanın mesajlarına kadar girip de açığını aramanız da ayrı bir art niyet. Şikayetiniz varsa zaten konuyu ya da mesajımızı report edebilir işlem sağlamalarını sağlayabilirsiniz. Kimseye bir düşmanlığım yok dediğim gibi. Yazdıklarım konusunda tartışılacak bir şey yok bence. 3-5 lira kazanacağım diye aslında o kadar insanı mağdur ediyorlar.