Yandex Google'la dalgamı geçiyor ? :)
18
●2.695
- 22-12-2013, 21:35:55Kimsenin kimseyle dalga gectigi yok. herkes yerini biliyor, herkes digerinin kalitesini biliyor. ona karsi direnmektense, gercekelri kabul edip kendini gelistirmenin, pastadan olabildigince pay almanin pesinde. Yani yandexten duydunuz mu hic biz en iyisiz diye? hayir. zaten onu da soylemiyolar. Ona bakarsaniz microsoft&bing kendi reklam aglari oldugu halde, adchoicesi cogu zaman gorebilirsiniz kendi sitelerinde. ayni sekilde yahoonun kendi reklam firmasi var ama, bazen google reklamlarini is ortakligi halde gosteriyor.
Yani dalga gecme falan yok, adam piyasayi biliyor en cok yayincisi olan firmaya gidip reklam veriyor. Google arama ayridir, google adsense basli basina bir firmadir, adwords bambaska biseydir. Yandex arama motoru kismi icin, adwords firmasiyla reklam ortakligi yapiyor ne var bunda?
biraz daha genis gormekte fayda var cerceveyi. - 04-01-2014, 16:01:43siz onu bunu boşverin çok değil 5-6 sene sonra google şimdiki kadar kullanılmayacak. yerini başta bing sonra yandex alıcak. windows 8 ile bing güzel bir atak yaptı. yandex zaten sürekli gelişiyor. sanıyorum herkes win8 e geçmesi ve yandexin daha da gelişmesiyle tahminen 5sene sonra falan pazarın büyük bir bölümünü ele alacaklar. hele birde bir süpriz yapıp birleşme durumu falan olursa ...
- 04-01-2014, 17:20:35Bu başlık şuna benzemiş,
hakkari belediyespor başkanı barcelona'yla dalga geçiyor.
Yandex google'la dalga geçse ne yazar? Yandex kim google'la dalga geçmek kim
Alexası r10'dan kötü olan bir arama motoru önce aynaya bakmalı bence. Bir webmaster forumunun alexası arama motorundan daha iyi, arama motoru dünya çapında r10 ise sadece bizlere hitap ediyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:20:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:15:51 --
GüldürdünüzVNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandex'in domain kayıt tarihine bakın google'dan daha eski
