• 22-12-2013, 21:33:06
    #10
    renklere dikkat
  • 22-12-2013, 21:35:55
    #11
    Kimsenin kimseyle dalga gectigi yok. herkes yerini biliyor, herkes digerinin kalitesini biliyor. ona karsi direnmektense, gercekelri kabul edip kendini gelistirmenin, pastadan olabildigince pay almanin pesinde. Yani yandexten duydunuz mu hic biz en iyisiz diye? hayir. zaten onu da soylemiyolar. Ona bakarsaniz microsoft&bing kendi reklam aglari oldugu halde, adchoicesi cogu zaman gorebilirsiniz kendi sitelerinde. ayni sekilde yahoonun kendi reklam firmasi var ama, bazen google reklamlarini is ortakligi halde gosteriyor.

    Yani dalga gecme falan yok, adam piyasayi biliyor en cok yayincisi olan firmaya gidip reklam veriyor. Google arama ayridir, google adsense basli basina bir firmadir, adwords bambaska biseydir. Yandex arama motoru kismi icin, adwords firmasiyla reklam ortakligi yapiyor ne var bunda?

    biraz daha genis gormekte fayda var cerceveyi.
  • 22-12-2013, 21:38:45
    #12
    Yandex google ile dalga geçiyor, ancak google'a para kazandırarak bunu yapıyor. Her yol gene google abiye çıkıyor.
  • 23-12-2013, 21:49:56
    #13
    para konuşur dedikleri bu olsa gerek.
  • 04-01-2014, 16:01:43
    #14
    siz onu bunu boşverin çok değil 5-6 sene sonra google şimdiki kadar kullanılmayacak. yerini başta bing sonra yandex alıcak. windows 8 ile bing güzel bir atak yaptı. yandex zaten sürekli gelişiyor. sanıyorum herkes win8 e geçmesi ve yandexin daha da gelişmesiyle tahminen 5sene sonra falan pazarın büyük bir bölümünü ele alacaklar. hele birde bir süpriz yapıp birleşme durumu falan olursa ...
  • 04-01-2014, 16:15:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çocuğun elbisesinin renkleri Google'ın kurumsal renkleri.
    İyi düşünülmüş bir reklam ve göndermeleri çok güzel.
  • 04-01-2014, 16:37:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    webmasterlara yöneldiği gün daha fazla tanınacaktır diye düşünüyorum.
  • 04-01-2014, 17:10:13
    #17
    istedikleri kadar büyüsün, bu alanda google her zaman pazarın en az %50sine sahip olur.
  • 04-01-2014, 17:20:35
    #18
    Bu başlık şuna benzemiş,

    hakkari belediyespor başkanı barcelona'yla dalga geçiyor.

    Yandex google'la dalga geçse ne yazar? Yandex kim google'la dalga geçmek kim

    Alexası r10'dan kötü olan bir arama motoru önce aynaya bakmalı bence. Bir webmaster forumunun alexası arama motorundan daha iyi, arama motoru dünya çapında r10 ise sadece bizlere hitap ediyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:20:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:15:51 --

    VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ezelden beri var zaten, Yandex yeni bir arama motoru. Google'ın şimdiye kadar kaç defa Türk televizyonlarına para verdiğini gördünüz ? Yandex en azından Türk milletine kendisini tanıtmak için televizyonlara reklam veriyor.

    Olayı bu kadar abartmamak gerekli altı üstü reklam stratejisi geliştirmişler ve gayet mantıklı.
    Güldürdünüz

    Yandex'in domain kayıt tarihine bakın google'dan daha eski