siz onu bunu boşverin çok değil 5-6 sene sonra google şimdiki kadar kullanılmayacak. yerini başta bing sonra yandex alıcak. windows 8 ile bing güzel bir atak yaptı. yandex zaten sürekli gelişiyor. sanıyorum herkes win8 e geçmesi ve yandexin daha da gelişmesiyle tahminen 5sene sonra falan pazarın büyük bir bölümünü ele alacaklar. hele birde bir süpriz yapıp birleşme durumu falan olursa ...