Kimsenin kimseyle dalga gectigi yok. herkes yerini biliyor, herkes digerinin kalitesini biliyor. ona karsi direnmektense, gercekelri kabul edip kendini gelistirmenin, pastadan olabildigince pay almanin pesinde. Yani yandexten duydunuz mu hic biz en iyisiz diye? hayir. zaten onu da soylemiyolar. Ona bakarsaniz microsoft&bing kendi reklam aglari oldugu halde, adchoicesi cogu zaman gorebilirsiniz kendi sitelerinde. ayni sekilde yahoonun kendi reklam firmasi var ama, bazen google reklamlarini is ortakligi halde gosteriyor.
Yani dalga gecme falan yok, adam piyasayi biliyor en cok yayincisi olan firmaya gidip reklam veriyor. Google arama ayridir, google adsense basli basina bir firmadir, adwords bambaska biseydir. Yandex arama motoru kismi icin, adwords firmasiyla reklam ortakligi yapiyor ne var bunda?
biraz daha genis gormekte fayda var cerceveyi.