Bu başlık şuna benzemiş,
hakkari belediyespor başkanı barcelona'yla dalga geçiyor.
Yandex google'la dalga geçse ne yazar? Yandex kim google'la dalga geçmek kim
Alexası r10'dan kötü olan bir arama motoru önce aynaya bakmalı bence. Bir webmaster forumunun alexası arama motorundan daha iyi, arama motoru dünya çapında r10 ise sadece bizlere hitap ediyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:20:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:15:51 --
Google ezelden beri var zaten, Yandex yeni bir arama motoru. Google'ın şimdiye kadar kaç defa Türk televizyonlarına para verdiğini gördünüz ? Yandex en azından Türk milletine kendisini tanıtmak için televizyonlara reklam veriyor.
Olayı bu kadar abartmamak gerekli altı üstü reklam stratejisi geliştirmişler ve gayet mantıklı.
Güldürdünüz
Yandex'in domain kayıt tarihine bakın google'dan daha eski