google ?
28
●1.482
- 18-05-2010, 16:43:15bu komşu olayı da bambaşka bir muhabbet Mahallenin bilgisayarcısı gibiyiz.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2010, 16:46:01Maalesef. İşi görülsün diye yapıyoruz o gidiyor başkasına diyor bizim bilgisayarı x kişisi tamir etti diye 2 gün sonra yine kapı çalıyor bizim bilgisayar bozuldu sen anlıyomuşsun bu işlerden gel bakıver diyerTaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2010, 17:16:47ben komşu bilgisayarlarını asla yapmıyorum sonra ayar oluyorlar ama valide rica edince başka olduwebzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2010, 18:51:37Sürekli bana geliyorlar bu şekilde bir seferinde arkadaşımın pc,yi tamire gittim baktım virüs programı yok bir sürü virüs girmiş program kurdum tarattım sildim işlem tamamdır dedim çıktım 1 saat sonra tlf çaldı baglantı yok diyor bende o ara meşguldüm gelemem dedim tlf üstüne tlf ediyor neyse gittim sonunda eve işte sen bozdunda vs vs sayıp duruyor sagı solu derken baktım modem kablosunu çıkarmışlar baglantı yok dyorlar bi daha beni çagırma dedim şimdi konuşmuyorum onunlaomurakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2010, 19:27:39++ deli oluyorum yapınca teşekkür bile etmezler ama bi hata olunca sen bozdun yap.. bıktım artık burda benden başka insan yok mu anlayanKawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyiki çağırmışsınız dedim