• 18-05-2010, 16:28:28
    #19
    vayy amcamlar sağlam yapmış yaratıcı fikir eliierinden öpmek lazım. ( bir virüs yapan kişiyi tebrik edeceğim aklıma gelmezdi)
  • 18-05-2010, 16:31:22
    #20
    yapmak basitte win7 de yedirmek zor
  • 18-05-2010, 16:32:01
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı şeyle komşunun bilgisayarında karşılaştım. Üye olacaktık ama olmadan seni bi çağıralım dediler iyiki çağırmışsınız dedim
  • 18-05-2010, 16:43:15
    #22
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyle komşunun bilgisayarında karşılaştım. Üye olacaktık ama olmadan seni bi çağıralım dediler iyiki çağırmışsınız dedim
    bu komşu olayı da bambaşka bir muhabbet Mahallenin bilgisayarcısı gibiyiz.
  • 18-05-2010, 16:46:01
    #23
    rTaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu komşu olayı da bambaşka bir muhabbet Mahallenin bilgisayarcısı gibiyiz.
    Maalesef. İşi görülsün diye yapıyoruz o gidiyor başkasına diyor bizim bilgisayarı x kişisi tamir etti diye 2 gün sonra yine kapı çalıyor bizim bilgisayar bozuldu sen anlıyomuşsun bu işlerden gel bakıver diye
  • 18-05-2010, 17:16:47
    #24
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef. İşi görülsün diye yapıyoruz o gidiyor başkasına diyor bizim bilgisayarı x kişisi tamir etti diye 2 gün sonra yine kapı çalıyor bizim bilgisayar bozuldu sen anlıyomuşsun bu işlerden gel bakıver diye
    ben komşu bilgisayarlarını asla yapmıyorum sonra ayar oluyorlar ama valide rica edince başka oldu
  • 18-05-2010, 18:51:37
    #25
    omurakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben komşu bilgisayarlarını asla yapmıyorum sonra ayar oluyorlar ama valide rica edince başka oldu
    Sürekli bana geliyorlar bu şekilde bir seferinde arkadaşımın pc,yi tamire gittim baktım virüs programı yok bir sürü virüs girmiş program kurdum tarattım sildim işlem tamamdır dedim çıktım 1 saat sonra tlf çaldı baglantı yok diyor bende o ara meşguldüm gelemem dedim tlf üstüne tlf ediyor neyse gittim sonunda eve işte sen bozdunda vs vs sayıp duruyor sagı solu derken baktım modem kablosunu çıkarmışlar baglantı yok dyorlar bi daha beni çagırma dedim şimdi konuşmuyorum onunla
  • 18-05-2010, 18:52:54
    #26
    Virüs yemiş
  • 18-05-2010, 19:27:39
    #27
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli bana geliyorlar bu şekilde bir seferinde arkadaşımın pc,yi tamire gittim baktım virüs programı yok bir sürü virüs girmiş program kurdum tarattım sildim işlem tamamdır dedim çıktım 1 saat sonra tlf çaldı baglantı yok diyor bende o ara meşguldüm gelemem dedim tlf üstüne tlf ediyor neyse gittim sonunda eve işte sen bozdunda vs vs sayıp duruyor sagı solu derken baktım modem kablosunu çıkarmışlar baglantı yok dyorlar bi daha beni çagırma dedim şimdi konuşmuyorum onunla
    ++ deli oluyorum yapınca teşekkür bile etmezler ama bi hata olunca sen bozdun yap.. bıktım artık burda benden başka insan yok mu anlayan