Sürekli bana geliyorlar bu şekilde bir seferinde arkadaşımın pc,yi tamire gittim baktım virüs programı yok bir sürü virüs girmiş program kurdum tarattım sildim işlem tamamdır dedim çıktım 1 saat sonra tlf çaldı baglantı yok diyor bende o ara meşguldüm gelemem dedim tlf üstüne tlf ediyor neyse gittim sonunda eve işte sen bozdunda vs vs sayıp duruyor sagı solu derken baktım modem kablosunu çıkarmışlar baglantı yok dyorlar bi daha beni çagırma dedim şimdi konuşmuyorum onunla
++ deli oluyorum yapınca teşekkür bile etmezler ama bi hata olunca sen bozdun yap.. bıktım artık burda benden başka insan yok mu anlayan