ben komşu bilgisayarlarını asla yapmıyorum sonra ayar oluyorlar ama valide rica edince başka oldu
Sürekli bana geliyorlar bu şekilde bir seferinde arkadaşımın pc,yi tamire gittim baktım virüs programı yok bir sürü virüs girmiş program kurdum tarattım sildim işlem tamamdır dedim çıktım 1 saat sonra tlf çaldı baglantı yok diyor bende o ara meşguldüm gelemem dedim tlf üstüne tlf ediyor neyse gittim sonunda eve işte sen bozdunda vs vs sayıp duruyor sagı solu derken baktım modem kablosunu çıkarmışlar baglantı yok dyorlar bi daha beni çagırma dedim şimdi konuşmuyorum onunla