Maalesef. İşi görülsün diye yapıyoruz o gidiyor başkasına diyor bizim bilgisayarı x kişisi tamir etti diye 2 gün sonra yine kapı çalıyor bizim bilgisayar bozuldu sen anlıyomuşsun bu işlerden gel bakıver diye
ben komşu bilgisayarlarını asla yapmıyorum sonra ayar oluyorlar ama valide rica edince başka oldu