• 31-03-2009, 15:19:22
    #1
    enemy'nin şuradaki bildirisini okurken son verdiği linki tıklayınca öğrendim ki, "gmail" isim hakkının başka bir şirket tarafından 2002'de alınmış olmasından dolayı google birleşik krallık'da artık gmail ismini kullanamayacakmış. yeni kullanıcılar ...@googlemail.com uzantılı adresler alabileceklermiş. Aynı şekilde almanya'da da gmail isim hakkı konusunda sorunlar olduğu şurada belirtilmiş, google'ın en önemli markalarından birini avrupa'nın en büyük iki ekonomisinde kullanamayacak olması büyük bir sorun olarak gösterilirken, avukat Mike Lynd'in "belki de google zararlarına son verip tüm avrupa'da google mail ismiyle yeni bir yapılanmaya gitmelidir" yorumu da ilginçmiş doğrusu...

    Can sıkıcı bi durum olsa gerek. googlemail bence güzel durmuyor. Neyse biz gmail uzantımıza sahip çıkalim.

    Kaynak: hoşgeldin Google Mail, gülegüle Gmail! | bildirgec.org

    Daha önce verildiyse özür.
    İyi günler.
  • 31-03-2009, 15:22:02
    #2
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olan sadece bize oldu ama olsun hali hazirda gmail uzantili bi mail adresim var. isteyen olursa ebay'de satarim
  • 31-03-2009, 15:24:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten berbat bir durum. Böyle bir şey benim başıma gelse ne yapardım bilmiyorum. İsmi ile işleyen bir sistemde ismin gidiyor. Dükkan ismi olsa değişirde mail bu. Bence fiyatta anlaşılır ve ismi satın alır Google.
  • 31-03-2009, 15:27:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet almanyada gmail.com yazdığınızda bu adrese ulaşılamıyor. mail.google.de(bunun gibi bişeydi) a girin diyordu. Demekki bundamış bende almanyadayken merak etmiştim
  • 31-03-2009, 15:27:48
    #5
    ondan millet gmail accountları almaya çalışıyor hesap falan açtırıyor sanırım
  • 31-03-2009, 15:31:04
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesapları iptal mi etsek kullansakmı ?
  • 31-03-2009, 15:43:36
    #7
    bir ton işimi bağladım 2 gmail adresime kapatamaz kapanmamalı.kapatırsa mail konusundaki güvenilirliği gider google'nin.ayrıyeten googlemail açar ancak ya da ilerde o ülkelerde isim haklarını satın alır.
  • 31-03-2009, 15:56:39
    #8
    Arkadaslar birlesik kralliklarda gmail kapatildi diyorlar. Suan bende birlesik kralliktayim denedim az mail adresime (xxx@gmail.com seklinde olan) baska bir adresden mail attim calisiyor sistem. sanirim olay su ki yeni gmail hesabi almaya girdigimde gmail yerine xxxx@googlemail.com seklinde adres veriyor. yani mevcut hesaplara bi zarari olmayacak
  • 31-03-2009, 16:00:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    gmail kullanıyorum devamlı olmadı busüper çalışan bir sistemi vardı