enemy'nin şuradaki bildirisini okurken son verdiği linki tıklayınca öğrendim ki, "gmail" isim hakkının başka bir şirket tarafından 2002'de alınmış olmasından dolayı google birleşik krallık'da artık gmail ismini kullanamayacakmış. yeni kullanıcılar ...@googlemail.com uzantılı adresler alabileceklermiş. Aynı şekilde almanya'da da gmail isim hakkı konusunda sorunlar olduğu şurada belirtilmiş, google'ın en önemli markalarından birini avrupa'nın en büyük iki ekonomisinde kullanamayacak olması büyük bir sorun olarak gösterilirken, avukat Mike Lynd'in "belki de google zararlarına son verip tüm avrupa'da google mail ismiyle yeni bir yapılanmaya gitmelidir" yorumu da ilginçmiş doğrusu...

Can sıkıcı bi durum olsa gerek. googlemail bence güzel durmuyor. Neyse biz gmail uzantımıza sahip çıkalim.

Kaynak: hoşgeldin Google Mail, gülegüle Gmail! | bildirgec.org

Daha önce verildiyse özür.
İyi günler.